IL Kraftsport ønsker God Jul !

Postet av Hans Martin Arnesen den 24. Des 2017

JULEHILSEN

Til jul i fjor ga Skedsmo kommune et tilbud til IL Kraftsport om å komme tilbake til Skedsmohallen. Det var alle tiders julegave ! Eller sagt på en annen måte, det var et tilbud klubben ikke kunne si nei takk til. Klubben sa da, selvsagt, ja takk.
Resten er nå historie, kunne man kanskje si.

Men det blir litt for enkelt. IL Kraftsport arrangerte NM Benkpress i mars måned. Dessuten skulle vi feire 60-årsjubileum. Under normale omstendigheter er dette et fullt program, og vel så det, for en hvilken som helst idrettsklubb.

Imidlertid fikk IL Kraftsport en flyttesjau på toppen av det hele. En enorm dugnad med planlegging, innkjøp, flytting, installering av utstyr og oppgradering av styrkerommet i Skedsmohallen ble utført av klubbens medlemmer. Det er den største dugnadsinnsatsen i klubbens 60-årige historie.

På IL Kraftsports vegne er det bare å takke medlemmene for en fantastisk innsats under året 2017 !

IL Kraftsport ønsker alle sine medlemmer og fans en riktig god jul !