Kraftsports klubbstevne - bra resultater!

Postet av Hans Martin Arnesen den 20. Jan 2018

Foto: Vebjørn Brastad med pers i markløft.

KRAFTSPORTS KLUBBSTEVNE - FREDAG 19. JANUAR 2018
Skedsmohallen, Leiraveien 2, Lillestrøm.

Her er et referat, skrevet av klubbens leder, Heidi Hille Arnesen.

Hei

Tutta Kristine Hansen, åpen klasse, - 63, Jeløy AK, kom helt fra Moss og gjorde et meget galant stevne med hele 392.5 kg sammenlagt i klassisk!

Heidi Sighovd, veteran 40-49, -72, var dagens debutant som lett kvalifiserte seg til veteran NM, klassisk.

Ellen Aaserud, veteran 40-49, 84+, er i godt driv og fortsetter å perse, så dette ser lovende ut fram mot NM.

Eva Engskar, veteran 40-49, 84+, løftet benkpress i dag, klassisk, og tangerte sin egen norgesrekord.

Hege Berntsen, veteran 50-59, -84, er nok klar for å ta opp jakten på norgesrekord i -72, hun er på vei ned i -72 kilosklassen. Gjeldene rekord i markløft er på 151.5 kg, så vi antar Hege er klar for en real fight for den.

Tove Hansen, veteran 60-69, -57, imponerer stadig. Hun startet litt for spennende i knebøy da hun bommet i første løftet, men vår First Lady er tøff, og satte løftet i 2.forsøk! Tove løftet også over gjeldende norgesrekord i benkpress. Vi satser på at hun stiller opp på et litt større stevne i løpet av året, og da hever rekorden.

Martin Pedersen Kinn, jakter på nye perser og avsluttet med å ta hele 197.5 kg i markløft, hvilket kan sies å være et ganske så bra løft i klasse junior -74 kg.

Vebjørn Brastad, veteran 40-49, -83, løftet på sitt 2. stevne og perset i markløft med 10 kg.

Anders Rosèn, veteran 40-49, -93 kg, deltok på sitt 3.stevne, men første i styrkeløft, og imponerte med å perse i benkpress, og tok hele 220 kg i markløft!

Øystein Løndalen, veteran 50-59, 120+, gjorde comeback etter 5 år, og det må sies være et bra comeback da han klinte til og løftet hele 180 kg i benkpress!

Roy L. Hansen, veteran 60-69,-83, løftet også benkpress og gjennomførte med stil, 3
godkjente løft og 117.5 kg.

Mvh Heidi

Stevneprotokoll: https://styrkeloft.no/resultat...

Foto: Martin Pedersen Kinn i markløft.