Kraftsports Work shop 18. oktober 2018 i Skedsmohallen

Postet av Hans Martin Arnesen den 20. Okt 2018

Work shop – visjon, verdier og mål

Styret i IL Kraftsport ønsker å legge en strategi for å nå klubbens mål. Da må først målene defineres. I dette arbeidet er det ønskelig at medlemmene deltar. Følgelig inviterte styret til en work shop, torsdag 18. oktober 2018, der temaet for første gang i klubbens historie var visjon, verdigrunnlag og strategiske mål for IL Kraftsport.

Det møtte 13 medlemmer og tiltaket varte fra kl. 18.00 til 21.00. Vebjørn Brastad var instruktør. Vebjørn ble medlem av klubben i fjor. Han er senior forretningsrådgiver i Miles Oslo AS. Det kan nevnes at IT-selskapet Miles i år er kåret til landets mest innovative selskap.

De som deltok var:

Paul Barton,
Heidi Hille Arnesen,
Ronny Olaisen,
Eva Engskar,
Lene Einarsen,
Grethe Bøe,
Bernt-Erik Bergersen,
Jørn Høibø,
Lene Granly,
Ståle Wærnes,
Hege Berntsen,
Paal Solberg,

Vebjørn Brastad

Vebjørn løste oppgaven på en genial måte. Han foreleste ikke. I stedet ble spørsmål stilt til deltakerne. Gjennom tre gruppearbeider i løpet av kvelden fikk han fram deltakernes ideer om klubbens Visjon, Verdier, Mål. Og for å si det kort, deltakerne sparte seg ikke, men kom opp med veldig mye materiale som Vebjørn noterte på flip over ark.

Et sammendrag av stoffet som ble produsert på torsdagens work shop, vil danne grunnlag for styrets videre arbeid med klubbens strategi.