Vellykket Nordisk U/J

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 14. Apr 2012

Kraftsports første internasjonale mesterskap ble en suksess.

Nordisk Ungdom & Junior 2012

Avancia Skedsmokorset, lørdag 14. april 2012.

Det var første gang Kraftsport arrangerte et internasjonalt mesterskap. Og det var årets dugnad for Kraftsport. Derfor er det gledelig at allerede under riggingen fredag kveld viste klubben seg som et sammensveiset team.

Selve mesterskapet ble gjennomført prikkfritt, uten forsinkelser og med god stemning i salen. Skivepåsettingen gikk som smurt. Sekretariat, informasjons-, serverings- og tilbringertjenesten fungerte utmerket. Og klubben fikk flere positive tilbakemeldinger fra de deltakende nasjoner.

På plattingen stilte et femtitall løftere fra de 5 nordiske landene, Danmark, Finland, Island, Norge og Sverige. Vi fikk se mye ungdommelig innsatsvilje, mange flotte resultater og det ble satt nye rekorder.

Resultater her.

o0o