RM 2011 - en suksess!

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 13. Feb 2011

Regionsmesterskapet 2011 ble en lite eventyr av samarbeid og idrettsglede!

RM Styrkeløft og Benkpress 2010

Lørdag 12. februar 2010, Avancia, Skedsmo.

Som arrangør ventet IL Kraftsport rundt 30 deltakere, slik det pleier å være i RM. Men det ble til slutt 55 deltakere som stilte på plattingen, noe som var over all forventning - og nesten like mange som i et vanlig NM. Da påmeldingsfristen var ute, ble det således klart at Kraftsport ville bli stilt overfor en uventet stor utfordring, og det var med skrekkblandet fryd klubben gikk i gang med forberedelsene til mesterskapet.

I dag kan vi konstatere at det hele ble en kjempesuksess. Arrangementet ble et skoleeksempel på idrettsglede og godt samarbeid. Samarbeid innad i klubben, med Regionen, med Avancia, med andre klubber i regionen og ikke minst med våre sponsorer.

Mange bidro til suksessen, og IL Kraftsport vil gjerne få takke:

Avancia for lokaler og god service.
Floranet, for blomster.
Meny, Skedsmokorset.
Maxbo, Bjørkelangen.
Utleieservice.
Kappi.
Styrkeløftregion Øst.
Alle frivillige;
  - Stevneledelse & sekretariat.
  - Skivepåsettere.
  - Dommere.
  - Kantinebetjening.

Kort sagt, alle, innenfor og utenfor klubben, som bidro til et vellykket RM.

Resultatmessig var stevnet upåklagelig. Og ettersom dette var første RM med nye vektklasser, ble det selvsagt satt en mengde nye norges- og regionsrekorder.

Resultatlisten kan lastes ned her