Sterk Sommer

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 27. Jun 2022

Bilde: Heidi Hille Arnesen

Lær styrketrening av andre ungdommer! Knebøy, benkpress og markøft. Rykk og støt! Generell mobilitet for å trene styrke. Turer rundt i nærmiljøet, utendørs treningsparker og kanskje en tur til Nebbursvollen!

Hva opplever jeg som deltar?

• Du møter 3-4 ungdommer 13-20 år og meg , Heidi som er leder for idrettslaget. Dere blir maks 8-10 ungdommer utendom treningsveilederene. Dette er for at alle skal kunne føle seg trygg og bli sett når dere løfter med vektstenger hos oss!

Hvem kan være med?

• Aldersgrupper:
    • 13 - 20 år
    • Aktiviteten er for alle

Kostnader og nødvendig utstyr

Gratis, ha kun med innesko, rene sokker og vanlig gymtøy (shorts og t skjorte) Drikkeflaske er lurt! Gratis lunsj hver dag. Alle aktiviteter er gratis.