Utøverprofiler oppdatert og en ny!

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 28. Jul 2022

Da er utøverprofiler oppdatert for de av klubbens medlemmer som har vært ute å hentet medaljer på NM, EM og VM.  Dette gjelder Elise Rosenborg og Heidi Hille Arnesen i Benkpress og Styrkeløft åpen klasse, Guro Bøe som løfter i både åpen klasse og veteran styrkeløft utstyrsfritt samt veteranløfterene Hege Berntsen Soberg, Heidi Sighovd, Lene Einarsen, Sven Jøran Haugen, Tone Glomstein og sist men ikke minst superveteranen Tove Hansen. I tillegg er vi svært stolte av Anette Fredriksen Høyland som tok sølv i sitt første NM i vektløfting åpen klasse! Anette har også deltatt på et stevne i styrkeløft. Vi gleder oss til fortsettelsen!

Utøverprofiler finner du lagret her på hjemmeisden i filakivet underfanen klubben, de henger også på veggen i styrkerommet i Skedsmohallen