Samlingen på Avancia

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 25. Okt 2011

Vellykket samling og klubbesøk hos Kraftsport på Avancia !

Samling, mandag 24. oktober på Avancia.

I går, mandag 24. oktober, ble det gjennomført et vellykket klubbesøk i IL Kraftsport. Det ble en samtidig aktivitet for klubben og landslagsløfterene fra regionen. Totalt var det 13 løftere og 3 trenere til stede (landslagssjef Dietmar Wolf  og regionstrenerne Lars Edvin Samnøy og Marius Arnesen).

Med den nye plattingen på plass ble det en effektiv avvikling av alle utstyrsløftene. At landslagsløfterene skulle ha sin siste utstyrsøkt før VM var til stor inspirasjon for både klubbens medlemmer og andre til stede. Og at landslagssjefen selv tok seg tid til klubbens løftere ble meget godt mottatt. Alle klubbens løftere fikk sine løft vurdert av Dietmar med veiledning om forbedringer.

Øystein Løndalen og Paal Solberg stod for enkel bevertning som kaffe, brus, småkaker, etc.

Tilbakemeldingene som Marius Arnesen har mottatt er svært positive - og etter landslagsløfternes opptreden er folk innstilt på mye trening i vinter!