Kraftsports årsmøte - Heidi kåret til årets løfter !

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 23. Feb 2016

Kraftsports årsmøte 2016
Tirsdag 23. februar 2016, Avancia, Skedmokorset.

Fremmøtte
Det møtte 11 stemmeberettigede, nemlig Lene Einarsen, Inger-Lene Sunnarvik, Mina Svele,
Ingvill Lindisdatter, Grethe Bøe, Ronny Olaisen, Roy L. Hansen, Paal Solberg, Heidi Hille Arnesen, Marius Arnesen og Hans Martin Arnesen.

Heidi Hille Arnesen var møtedirigent, Ingvill Lindisdatter sekretær, mens Marius Arnesen og
Paal Solberg ble valgt til å godkjenne og signere protokollen. Protokoll fra årsmøtet vil bli lagt ut så snart den er ferdigstilt og signert.

Utfallet av valget ble:

Styre
Leder Heidi Hille Arnesen
Nestleder Ingvill Lindisdatter
Styremedlem Marius Arnesen
Styremedlem Paal Solberg
Styremedlem Glen Halvorsen
Varamedlem og kasserer Hans Martin Arnesen

Revisorer
1. revisor Jan Baggerud Larsen
2. revisor Olve Heitmann

Valgkomité
Leder Ronny Olaisen
Medlem Roy L. Hansen
Medlem Mina Svele
Varamedlem Grethe Bøe

Årets løfter
På bakgrunn av EM-gull i åpen klasse ble Heidi Hille Arnesen kåret til årets løfter 2015 i Kraftsport.

Årets gjennombrudd

På bakgrunn av et knallsterkt comeback gikk prisen for årets gjennombrudd 2015 til Eva Engskar.

Foto: Årets løfter 2015 i Kraftsport med sin pokal og pokalen til Eva (som var forhindret fra å møte).