NM Benkpress

Postet av Idrettslaget Kraftsport den 26. Jun 2007

Spesialmelding til Kraftsports aktive fra arrangementskomiteen

RIGGING OG TRANSPORT

Fredag 29. juni

Vi skal blant annet transportere utstyr fra Trimlåven til Frognerhallen, samt rigge dette opp i hallen.

Frognerhallen vil være åpen hele dagen, og Paal Solberg vil jobbe der fra kl. 07.00. Andre vil komme ved 15-16 tiden, men arrangementskomiteen regner med at de fleste kan møte ved 16-17 tiden. Vi tar derfor en samling i Trimlåven kl. 17, ettersom utstyret skal fraktes derfra.

Det forventes at alle aktive i klubben stiller opp og tar et tak. Jo flere vi er, jo mindre blir det å gjøre på hver enkelt. (Cateringgruppen har selvsagt annet å gjøre både fredag og lørdag.)

Lørdag 30. juni

Umiddelbart etter at løfting og premieutdeling er over, starter nedrigging og rydding i hallen. Det forutsettes at alle hjelper til. Ikke minst at samtlige av Kraftsports deltakere i mesterskapet tar i et tak, slik at vi raskt får ryddet opp i hallen før banketten. Bl.a. skal utstyr fra Trimlåven tilbake dit - og settes pent og pyntelig på sin plass igjen.

Arrangementskomiteen